Monday, August 2, 2010



Tahukah anda? Semua enjin teknologi terkini telah mengatasi kemampuan minyak pelincir yang sedia ada di pasaran hari ini?

Kebanyakan enjin teknologi terkini biasanya beroperasi pada suhu melebihi 115°C. pada suhu ini, hanya pelincir tertentu sahaja mampu beroperasi dengan baik. Manakala pelincir biasa tidak dapat berfungsi sebagai pelincir (hilang fungsi).

Enjin anda tidak lagi mendapat perlindungan dan sentiasa terdedah kepada kerosakan. Belum cukup lagi ‘KM’ yang sepatutnya ditukar minyak pelincir enjin sudah terasa berat.

Pernahkah anda mendengar tentang penipuan tauke yang tamak mengaut keuntungan dengan menjual minyak recycle dan dilabelkan dengan jenama terkenal. Mereka menjualnya dengan harga pasaran semasa dan mendakwa minyak tersebut minyak ‘smuggle’ dan kita sudah tidak tahu mana satu minyak betul atau tiruan. Tiada siapa yang tahu kecuali tauke-tauke ini. Yang pastinya mereka telah mengaut keuntungan yang berganda..
Pengguna ditipu dan terus ditipu. Oleh itu, Bertukarlah kepada MAXOIL dan anda pasti jimat dan selamat.

DENGAN SETIAP PEMBELIAN PRODUK MAXOIL, ANDA TELAH MENYUMBANG KEPADA FAKIR MISKIN, ANAK-ANAK YATIM DAN MUALAF DAN YANG PASTINYA ANDA TELAH MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB SOSIAL ANDA
REGISTER KAD RM10 JE UNTUK SEUMUR HIDUP..JIMAT SAMPAI MATI.

Tunggu apa lagi.. Cepat2 la dapatkan form card diskaun MAXOIL..
Kalu nak aku leh tolong register kan.. forward maklumat ke emel aku..

mohdariftrg@yahoo.com.my atau tel/sms ke 017-4596869 (ARIF).

RM 10 SAHAJA SEUMUR HIDUP!!

Untuk dapatkan Kad Dikaun emel atau sms saya seperti berikut ;

Nama:
No IC:
No Tel:
Alamat:

02093020025132 (BIMB) atau 13020113532521 (CIMB)

Daftar sekarang emel sini : mohdariftrg@yahoo.com.my ATAU sms : 017-4596869(ARIF)

GUNA "MAXOIL 3 KALI" ANDA PASTI LUPEKAN YANG LAIN..

No comments:

Post a Comment